Časté otázky

V tejto sekcií nášho e-shopu pyroshop.sk nájdite odpovede na svoje otázky ohľadom tovaru, objednania, doručenia a mnoho ďalšieho. V prípade ak máte špecifické otázky alebo požiadavky, neváhajte nás kontaktovať.

Hasič v zásahovom oblečení s reflexnými prvkami používa hydraulické náradie počas zásahu

Informácie o platbe a doprave a objednávka tovaru

Ako môžem zaplatiť za objednávku?

Spôsob platby si vyberiete priamo v Pokladni objednávky. Za svoju objednávku pracovného oblečenia a rôznych pracovných doplnkov či hasičského vybavenia môžete zaplatiť štyrmi spôsobmi:

  1. Priamo v predajni pri prevzatí
  2. Online prostredníctvom platobnej brány kartou
  3. Za objednávku zaplatíte prevodom na náš účet. Údaje k platbe dostanete e-mailom po dokončení objednávky. Objednávka nebude odoslaná, pokiaľ peniaze nebudú pripísané na náš účet.
  4. Dobierkou pri prevzatí zásielky: Za svoju zásielku zaplatíte v hotovosti priamo pri prevzatí balíka. Príplatok za platbu dobierkou je 1,50 €.
Akým spôsobom mi bude objednávka doručená?

Môžete si vybrať spomedzi štyroch spôsobov dopravy:

  1. Balík na poštu: Vaša objednávka bude doručená prostredníctvom Slovenskej pošty.
  2. Výdajné miesto DPD: Zo zoznamu výdajných miest si vyberiete pobočku, na ktorej si balík osobne prevezmete. O doručení balíka na výdajné miesto budete upozornený SMS správou.
  3. Kuriér DPD: Kuriér vám dovezie balík priamo na vami zvolenú adresu.
  4. Osobný odber na predajni: Vašu objednávku si po vyzvaní môžete prevziať osobne na našej predajni na adrese Vodárenská 5505/5, 029 01 Námestovo.
Čo zadať pri platbe na účet ako variabilný symbol?

Pokiaľ si ako spôsob platby vyberiete platbu prevodom na účet, ako variabilný symbol použite číslo vašej objednávky. Len tak bude platba automaticky spárovaná s vašou objednávkou. Pre istotu do poznámky uveďte aj svoje meno.

Musím byť u Vás registrovaný, aby som mohol nakupovať?

Nemusíte. Nakúpiť u nás môžete aj bez registrácie.

Kedy mi tovar príde?

Dátum doručenia objednávky závisí na dostupnosti objednaného tovaru a spôsobe dodania. Pri každom produkte na našom webe nájdete informáciu o dobe dodania pri osobnom odbere alebo pri doručení kuriérom. Doba dodania pre externý sklad závisí od konkrétneho dodávateľa (značky) produktu.

Dátum dodania produktov záleží na ich dostupnosti. Tu sú dostupnosti, s ktorými sa stretnete na našom webe:

  • Skladom na predajni: tovar je zvyčajne dostupný ihneď
  • Externý sklad: dostupnosť a doba dodania závisí od konkrétneho dodávateľa. Zvyčajne do 7 prac. dní.
dostupnosť tovaru pyroshop

Dostupnosť tovaru uvedená pod cenou produktu.

Objednávku si nestihnem vyzdvihnúť, je možné predĺžiť rezerváciu objednávky?

Rezerváciu alebo aj dátum vyzdvihnutia je možné zmeniť. Stačí ak nás kontaktujete telefonicky +421 917 708 532 alebo emailom na obchod@pyrokomplex.sk

Čo ak chcem zmeniť alebo zrušiť objednávku?

Objednávku môžete meniť alebo stornovať pokiaľ ešte nebola expedovaná. Kontaktujte nás a my objednávku zmeníme alebo zrušíme.